Jag älskar dig, New York.

























Får inte nog av denna stad. En av de få platser jag känner mig som hemma. Tack New York för denna gång. Vi syns kring Jul igen dock. Min värdmammas släkt bor ca 1 timme utanför New York. Så vi ska hit över jul och nyår! Vill bara att julen och detta år ska ta slut någon gång. Kan inte ens beskriva hur mycket ångest jag får av tanken att fira jul här i USA. Ensam. Jag skriver mer och uppdaterar snart igen. Just nu har jag ingen lust till att skriva. Imorgon går mamma och pappas flyg hem igen. Just nu önskar jag mer än något annat att jag fick åka hem med dem. Men icke. Som sagt, det är lite mycket nu. Nu ska jag sova. Natti❤️
1 Lillan:

skriven

Känns tungt här hemma också när man vet att du stannar kvar. Känns så tomt här hemma utan dig. Men du vet att vi alltid är med dig och att du finns i våra hjärtan och tankar....

Kommentera här: