SVERIGE

Ja, jag är hemma. Skrev ett inlägg som försvann så har inte orkat skrivit sedan dess. Har varit ganska hektiska dagar eller snarare sagt, att blogga har inte direkt varit på prioriteringslistan. Den 3 December landade jag i Sverige med Mamma och Pappa. Samma plan och allting. Det känns jätteskönt att vara hemma! Ångrar inte en sekund över att jag just nu befinner mig på svensk mark. Har redan fått jobba lite grann och ska börja plugga matte den 12 Januari! Det känns jätteskönt att jag har någonting att göra och att jag fortsätter jobba mot mina mål. 2015 kommer jag läsa 2 mattekurser och jobba. Hoppas på nya äventyr och resor såklart. Det känns verkligen superskönt och ingen är stoltare än jag att jag faktiskt klarade av 7 månader borta. Hade självklart 1 år i fokus, men ibland så lär man vara snäll mot sig själv och tänka på vad som faktiskt är viktigast. 
Sverige, I´m home♥
 
1 Lillan:

skriven

SÅÅÅÅÅÅÅ GLAD för det!!!
(Vilka tjejer!)

Kommentera här: