??

ALLTID är det något som går emot än. Helt från ingenstans så började min mobil sluta fungera?? Går ej att låsa upp den? Så fort jag sveper åt sidan och ska trycka koden så låser sig bilden. Den stängs av och sätts på. Så har den gjort nu i snart 2 timmar. Jag kan öppna kameran osv men så fort jag börjar trycka koden så låser sig allt. Köpte min första Iphone för 2.5 månad sedan. Att den REDAN börjar krångla. Skulle köpt samsung. Jag hoppas att den fungerar normalt imorgonbitti. Jag orkar verkligen inte med mer motgångar just nu. Efter allt så känns det att det borde komma en jäkla stor framgång snart. Förväntar mig en!! 
Nej usch. Verkligen usch på allt. Kan alla ni som läser detta bara hålla tummarna. Gällande allt.Viktigast nu är att jag löser min bankkortsproblem och att mobilen börjar fungera. Har varken pengar, mobil eller bil nu hahaha. Har glömt bort koderna till mina bankkort.. eller något är fel iallafall mitt amerikanska kort fungerar verkligen inte. Jag tror jag glömt koden. Nånting är det iallafall och det är INTE rätt läge för problem. Såhär blir det så fort jag blir stressad och får ångest. Glömmer allt och varje dag blir typ en kamp mot sig själv. Nej, nu får det gärna vända. Är mer än trött på det här nu du där uppe. 
Skulle göra vad som helst för att få vara på peace igen med dessa. Det är fortfarande den bästa veckan i mitt liv. (än så länge). Nu hoppas jag få ladda om till summerburst. Ja, detta år kommer jag vara hemma och jag hoppas att jobb inte hindrar mig från att åka. Behöver få gå på festival!!!

Kommentera här: