IDAG VAR DET ÄNTLIGEN MIN TUR




Efter 6 månader. 188 dagar. Var det ÄNTLIGEN min tur att få Sverigebesök. Att få krama om människor man känner. Att få krama om människor man tycker om. Att få krama om människor man känt hela sitt liv. Att få fiberhavregryn.. Det är lycka. Jag är så otroligt tacksam för att ni kom förbi!!! Perra, Anna-Carin, Ida, Elias och momo(;). Betyder så himla mycket för mig.Tack för ni tog er tid att komma förbi❤️ Alldeles varm i hjärtat och känner mig känslomässigt ostabil haha. På ett positivt sätt. Känner lycka och var så himla skönt att få känna på lite trygghet igen. Om 6 dagar får jag krama om Mamma och Pappa med. TACK för att ni kommer hit. Usch, är så glad. Tusen miljoner kramar till er där hemma. Jag är så tacksam över att ha er i mitt liv. Det bästa och finaste jag har, är människorna omkring mig. Ingenting kan jämföra sig med er❤️
1 Lillan:

skriven

Så glad för din skull!!!!

2 mormor:

skriven

Gläds med dig det vsr precis bad du behövde en madda kramar. Puss å kram

Svar: Ja det var så himla skönt för hjärta och själ att få krama om dem❤️❤️ Hoppas allt är bra med dig och Torbjörn! Saknar er så mycket!! POFF så ses vi. Älskar dig!
Rebecca Erlandsson

3 Farmor:

skriven

Är så glad för din skull för Sverigebesöket som du sett fram emot så länge. Nu dröjer det inte många dagar förrän det är dags för nästa Sverigebesök. Ha det så bra. Bamsekramar !!

Svar: Snart så❤️❤️ längtar efter er!
Rebecca Erlandsson

4 mamma:

skriven

Härligt Rebecca, jag vill också tacka våra kära vänner att dom åkte förbi, det betyder mycket för oss också. Snart kommer vi :) :) :)
Kramar!!!!

Svar: Ja det gör ni❤️❤️❤️ KRAAAAAM
Rebecca Erlandsson

5 AC :

skriven

Gumman, det var så härligt att träffa dig!<3 Önskar att vi hade kunnat stanna lite längre. Men nu börjar det brännas - mamma o pappa kommer i övermorgon!:)) Härligt!
Varma kramar från oss:
Ida & Elias, Anita, Perra & AC <3<3

Svar: Ja! Det är ofattbart över hur nära det är!! Hoppas resan till New York gick bra! Och att ni fick det mysigt i New York❤️ Älskar NYC. Hoppas ni fick samma känsla :) Vet inte om ni ska eller sitter på ett flyg påväg hem nu? Inte riktigt än va. Var rädd om er och hoppas ni är nöjd över er resa❤️ var så himla skönt att ni kom förbi här. Tusen kramar till er alla!!❤️❤️
Rebecca Erlandsson

Kommentera här: