Onsdag






Vardag. Vardag. Vardag. Händer ingenting speciellt. Jobbat hela veckan och när jag inte jobbar så njuter jag av att få vara ensam. Nu är det bara 3 dagar tills jag har mamma och pappa i min famn. Har än så länge väntat 191 dagar på att denna dag ska komma. 
Kylan har kommit och herregud vad kallt det är!! Finns egentligen inte så mycket att komma med. Hoppas ni har haft en fin vecka än så länge. Snart är det helg❤️ Nu ska jag kika paradise. Ska komma 2 barn på en playdate ikväll. Jag tror och hoppas på att jag inte ska jobba. Jobbat till och från hela dagen.. Amerikaner, de kan vara 4 vuxna med typ 4 barn men behöver ändå någon som typ passar dem fastän barnen leker med varandra i samma rum eller kollar teve. Skulle vi i Sverige någonsin ringa in en barnvakt för att passa barnen när vi har främmande?? Visst låter det konstigt?? Jag vet inte, men herregud ibland eller varje dag känner jag hur glad och tacksam jag är över att jag är uppvuxen i Sverige. Eller iallafall att just jag fick turen att få mamma och pappa som mina föräldrar. Tänk att just jag, min själ, hamnade i min kropp. Tänk om den inte skulle gjort det?! Nej, är glad över att vara just jag. Glad över att ha den släkt och familj jag har. Och vänner såklart❤️ NI ÄR BÄST 

1 Lillan:

skriven

det där med barnvakt när man har främmande låter som en bra id'e. Ställer du upp!! Ha d gott för nu är det nära❤️❤️❤️

Svar: Hahaha! Jamen självklart gör jag det❤️ det är alldeles ofattbart nära!!!! POFF❤️❤️❤️❤️
Rebecca Erlandsson

Kommentera här: