Torsdag

TACKA GUD FÖR GOOGLE!! Min mobil hade tydligen hängt sig. Var inte bara jag med detta problem.. Såg en video på hur man kan göra när den låst sig.. Och det funkade! Tack Gud. Godmorgon USA och god eftermiddag, Sverige! Jag vaknade precis(lyx) ska nu ut och göra iordning tjejerna för skolan. Imorgon flyger mamma och pappa!!!!! Herregud, vad sjukt. Lär springa nu. Ha en fin dag❤️
USA 2009/2010
1 Farmor o Farfar:

skriven

Vilken tur att det löste sej med mobilen hoppas problemet med bankkortet fixar sej också. Såg på TV att det är vinter i USA nu, men inte här än ca 3 gr varmt och grått, grått, grått...... Nu börjar det verkligen närma sej, det du väntat på så länge. Ha en bra dag . Kramar !!

Svar: Ja, snön har inte riktigt kommit hit än! Men det är isvindar ute.. Hört också att det kommit mycket snö, tror vi ska till Buffalo när mamma och pappa kommer och där är det nog mest snö för tillfället. Ja imorgon flyger dem!! Känns helt sjukt. Väntat på den här dagen sedan dem bokade resan❤️ hoppas allt är bra med er. Älskar er så mycket! ❤️
Rebecca Erlandsson

2 Lillan:

skriven

Ja, nu är det nära. Så glad för din skull. Tur att det löste sig med telefonen, sen hoppas jag att allt annat också löser sig till det bästa.
I morgon blir det sjukgymnast och sen fika med Benita för mig. Om jag hinner ska jag försöka hinna till stationen för att vinka av Annika o Stefan och ge de en extra varm o go kram som de får ta med till dig. Hinner jag inte dit, får du den kramen här och nu istället. Ha det riktigt bra nu, för POFF så är de där!!!!! Vi älskar dej!!!!

3 mormor:

skriven

Äntligen ! Åker till stationen och vinkar av mamma å pappa och sänder många kramar till dig med dom.

4 mormor:

skriven

Äntligen! Så här nära har det aldtig varit. Tusen kramar

Kommentera här: